Rejestracja reklamacji i skarg

Pisemne reklamacje i skargi dotyczące świadczonych usług przez Spółkę rejestrowane są w Sekretariacie, w Zeszycie reklamacji i skarg. Następnie ze skargami i uwagami zapoznawani są kierownicy komórek organizacyjnych, których zapisy dotyczą.
Sekretariat mieści się w siedzibie Spółki pod adresem:
ul. Chrobrego 31, 82-200 Malbork.

Reklamacje i skargi przyjmowane są w dni powszednie, w godzinach od 7 do 15.

Wytworzył: Beata Kamieniarz (8 marca 2018)
Opublikował: Beata Kamieniarz (8 marca 2018, 20:37:14)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 107

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij